دسته‌بندی محصولات
پاسخگویی ۲۴
۱۶۴۶ ۰۴۴ ۰۹۱۲
ارسال سراسر ایران

مرجع تخصصی کالای دیجیتال

سوالات متداول فروشگاه تی 98

سوالات متداول

در این قسمت می‌توانید جواب سوالات را مشاهده کنید، در صورتی که جواب سوال خودتان را نیافتید با ما تماس بگیرید

آیا فروشگاه لپ تاپ سپنتا دارای اینماد است؟

بله، فروشگاه اینترنتی سپنتا با دریافت نماد اعتماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خریدی مطمئن و امن را برای مشتریان عزیز فراهم می نماید.

حداکثر زمانی که طول می کشد تا سفارش به دست مشتری برسد چقدر است؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال بستگی دارد. سفارشات پس از انجام مراحل بسته بندی و حسابرسی، ۱ الی ۲ روز کاری بعد تحویل پست و یا باربری می شوند لازم به ذکر است سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۶ بعد از ظهر ثبت می شوند روز کاری بعد تحویل پست می شوند و سفارشاتی که در ایام تعطیل یا بعد از ساعت ۶ بعد از ظهر ثبت می شوند حداکثر دو روز کاری بعد تحویل اداره پست می شوند.با انتخاب پست پیشتاز و باربری ۲ تا ۳ روز کاری بعد از تحویل (تحویل به پست یا باربری) به دست شما خواهند رسید. روش ارسال باربری فقط برای ارسال مرسولات حجیم یا خیلی سنگین استفاده می شود.

آیا امکان مراجعه و خرید حضوری وجود دارد؟

بله، امکان خرید حضوری وجود دارد.

در چه ساعت هایی از شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته (حتی روزهای تعطیل) می توانید سفارش خود را ثبت نمائید. تیم سپنتا برای سفارش‌هایی که در روزهای غیر از ساعات کاری ثبت می شوند، در اولین ساعت کاری روز بعد سفارشات را بررسی و تکمیل می کنند و شما را از روند سفارشتان مطلع خواهند کرد.  

آیا برای انجام خرید ثبت نام الزامی است؟

برای خرید از فروشگاه اینترنتی سپنتا ثبت نام و ورود با شماره همراه الزامی است. شما می توانید با عضویت در سایت ما، از مزایای آن در آینده بهره مند شوید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. شما با ایجاد حساب کاربری می توانید:

  • سریع تر خرید نمائید.
  • از تخفیفات ویژه و قیمت روز محصولات با خبر شوید.
  • سفارش های خود را مدیریت کنید.
اگر برای سفارش کالا به کمک نیاز داشتم چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم فروش در زمان ساعات کاری (۸ صبح الی 22) پاسخگوی شما خواهند بود. اگر در خارج از این زمان سوال برای شما به وجود آمد می توانید از طریق پیامک سوال خود را ارسال کنید تا در اولین ساعت کاری روز بعد با شما تماس گرفته شود. برای اطلاعات تماس به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

روش پرداخت مبلغ کالای خریداری شده چگونه است؟

همه مشتریان عزیز می توانند برای پرداخت وجه کالاهای انتخابی به دو روش اقدام نمایند: 

آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله. جهت انجام خرید به صورت عمده، سبد خود را تکمیل و سفارش را ثبت کنید. برای پرداخت هزینه روش کارت به کارت را انتخاب نمائید. بخش فروش پس از بررسی سفارش، میزان تخفیف و هزینه ارسال را محاسبه می نمایند و میزان هزینه ای که باید واریز نمائید را از طریق تماس تلفنی به اطلاع شما خواهند رساند.

هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

هزینه ارسال با توجه به نوع کالا، آدرس و شیوه ارسال متفاوت خواهد بود که در قسمت قوانین به طور کامل توضیح داده شده است.

نکات ایمنی در هنگام پرداخت از درگاه اینترنتی چیست؟

توجه داشته باشید که در هنگام ورود به درگاه بانک فرمت https در ابتدای لینک سایت درگاه پرداخت وجود داشته باشد و به وجود s در آن توجه کنید و همچنین املای کلمه ی shaparak را به دقت در لینک سایت درگاه پرداخت بخوانید که به این شکل صحیح نوشته شده باشد. در هنگام وارد کردن رمز دوم و کد اعتبارسنجی درج شده روی کارت یا همان cvv2 یک صفحه کلید مجازی ظاهر می شود که برای امنیت بیشتر از آن صفحه کلید به جای صفحه گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کنید تا خرید امن را تجربه کنید. رمز دوم پویای کارت خود را برای انجام تراکنش بالای ۱۰۰ هزار تومان باید فعال کنید.

 

با چه مرورگرهایی می‌توانم از نسخه وب اپلیکیشن استفاده کنم؟

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن دیجی‌پی می‌توانید از تمامی مرورگرها استفاده کنید.

پیشنهاد ما برای استفاده در گوشی‌های اندرویدی یا لپ تاپ و کامپیوتر استفاده از مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس است.

برای کاربران گوشی‌های آیفون هم استفاده از سافاری یا گوگل کروم یا فایرفاکس پیشنهاد می‌شود.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

سبد خرید

تمامی قیمتها و موجودی سایت به روز است و ارسال در سریعترین زمان انجام می‌شود.

تی ۹۸
منو
0 مقایسه
0 محصول سبد خرید